2 produkty = 20% zľava | 3 a viac = 30% zľava
2=20% 3=30%
Nakupuj značky vo veľkom. Zober si 2 označené kúsky a získaš 20 % zľavu. Pri 3 a viac ide dole rovno 30 %.
- Kód VIACZAMENEJ sa uplatní automaticky v košíku.
- Nedá sa kombinovať s inými kódmi ani s kartou S&B.
Technológia adidas Cloudfoam bola navrhnutá s cieľom poskytnúť výnimočné pohodlie počas celého dňa. Kľúčovou vlastnosťou je penová medzipodrážka, ktorá zabezpečuje optimálne odpruženie a prispôsobí sa tvaru tvojej nohy – výsledkom je pocit, akoby si kráčal po vzduchu. Všetky modely s technológiou adidas Cloudfoam nájdeš TU.
Doručenie zdarma pri nákupe nad 80.00 €
Tieto športové detské tenisky adidas udržia krok aj s tým najrýchlejším bežcom. Vyznačujú sa ľahkým zvrškom s jemnou podšívkou, nesú sa na tlmení Cloudfoam, ktoré zabezpečuje celodenné pohodlie, a vďaka elastickým šnúrkam a popruhu so suchým zipsom obúvanie nikdy nebolo jednoduchšie.
Tento produkt obsahuje minimálne 20 % recyklovaných materiálov. Opätovné využitie materiálov nám pomáha redukovať odpad, menej sa spoliehať na vyčerpateľné zdroje a znižovať uhlíkovú stopu produktov, ktoré vyrábame.
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategória | Tenisky |
Farba | Čierna |
Pohlavie | Deti |
Značka | adidas |
Šport | Lifestyle |
Vek | Deti - malé deti |
Kolekcia | Sportswear |
Výrobca | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozca | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistite mäkkou a suchou kefou |
Umiestnenie veľkosti | Vyobrazené na obale |
Príbeh adidasu začal v malom meste v Bavorsku v Nemecku. Adi Dassler zaregistroval spoločnosť Gebruder Dassler Schuhfabrik v roku 1924 a začal svoju misiu poskytovať športovcom najlepšie možné vybavenie. Zlaté medaily v Amsterdame (1928, Lina Radke) a Berlíne (1936, Jesse Owens) sú prvými oceneniami a míľnikmi – a iba začiatkom príbehu. Nasledujú dlhodobé úspechy, rozvoj značky a umiestnenie na trhoch po celom svete. Dnes je adidas jednou z popredných svetových značiek športového vybavenia.
Produktové a marketingové iniciatívy sa primárne zameriavajú na kľúčové svetové športové kategórie a trh športového životného štýlu. Postoj značky „all in“ je základom všetkých iniciatív a predstavuje posilnenie puta so spotrebiteľmi. Vďaka širokému, ale selektívnemu prístupu k distribučnej a cenovej stratégii sa adidas jednoznačne umiestnil ako špičková značka na všetkých trhoch. Ponúka širokú škálu produktov, ktoré sú rozdelené do niekoľkých kategórií Adidas Sport Performance je súčasťou kolekcie, ktorá je úplne zameraná na športovcov, ktorí požadujú na prvom mieste výkon a až na druhom mieste štýl.Každý šport je dôležitý, ale hlavné kategórie sú beh, futbal, basketbal a tréning.
Kliknutím na tlačidlo súhlasíte s Podmienkami používania a predaja