Vyhľadajte na stránke

FAQ

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

POTREBUJETE POMOCŤ? Pokiaľ nenájdete odpoveď nižšie, kontaktujte nás na online zákazníckej podpore alebo na čísle 0948 909 111

Tajomstvo vašich údajov je chránené a zabezpečené pomocou šifrovania SSL. Internetová zberná stránka je zabezpečená pomocou protokolu SECURE SOCKET LAYER (SSL) so 128-bitovým šifrovaním údajov. Šifrovanie SSL je proces šifrovania údajov, ktorého cieľom je zabrániť neoprávnenému prístupu počas prenosu. To umožňuje bezpečný prenos informácií a zákaz neoprávneného prístupu k údajom pri komunikácii medzi počítačom používateľa a službou Webpay a naopak. Služba Webpay a finančné inštitúcie si vymieňajú údaje pomocou virtuálnej privátnej siete (VPN), ktorá je chránená pred neoprávneným prístupom. Obchodník neukladá čísla bankových kariet a čísla nie sú prístupné neoprávneným osobám.

Veľkosti obuvi a oblečenia sú uvedené vo veľkostiach EÚ. Ak si nie ste istí, ktorá veľkosť by vám vyhovovala, môžete použiť naše pokyny a veľkostné tabuľky, ktoré nájdete na stránkach produktov.

Prevádzkové hodiny zákazníckej podpory:

Telefónne linky sú dostupné od pondelka do piatku od 9:00 do 17:00.

Mimo prevádzkových hodín zákazníckej podpory nás kontaktujte na online zákazníckej podpore.

Na webovej stránke sa hneď pod každou jednotlivou položkou nachádza záložka, kde si môžete overiť dostupnosť v predajni. Kliknutím na ňu sa otvorí zoznam dostupných veľkostí v obchodoch a výberom požadovanej veľkosti sa zobrazia predajne, v ktorých je vybraná veľkosť dostupná. Spolu so zoznamom predajní sú uvedené aj kontaktné údaje jednotlivých predajní. Odporúčame vám, aby ste si pred návštevou predajne overili stav zásob priamo v predajni. Naši zamestnanci vám radi overia, či je veľkosť, o ktorú máte záujem, dostupná.

Kliknite na odkaz Prihlásenie (v pravom hornom rohu stránky) a potom na odkaz Zabudli ste heslo? Potom budete požiadaní o zadanie e-mailovej adresy a dostanete odkaz na obnovenie hesla.

Prečítajte si naše pokyny na nákup pod odkazom Ako nakupovať online.

Ak si želáte, objednávku za vás môžu zadať aj zástupcovia našej zákazníckej podpory. kontaktujte nás na adrese online zákazníckej podpory alebo na telefónnom čísle +420 256 256 080 a uveďte podrobnosti o produktoch, ktoré si chcete objednať, spôsobe platby, informácie o doručení a vaše údaje.

Dobierka = 0 EUR

Dobierka znamená, že za balík zaplatíte priamo poštárovi alebo kuriérovi, ktorý vám balík doručí. Cenu balíka teda zaplatíte v hotovosti pri prevzatí.

Platí len v rámci Slovenskej republiky.

 

Google Pay, Apple Pay

Google Pay = 0 EUR

Platba Apple Pay = 0 EUR

 

Platba kartou online

Platobná karta "online" (VISA, MasterCard) = 0 EUR

Prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Vydávajúce banky umožňujú používanie embosovaných kariet.

Použitie elektronických kariet VISA Electron a Maestro je možné len v prípade, že to umožňuje vaša vydávajúca banka.

Okrem toho niektoré banky vydávajú tzv. virtuálne karty, ktoré sú určené výlučne na nákupy cez internet.

 

INFORMUJTE SA VO SVOJEJ BANKE O MOŽNOSTI POUŽÍVAŤ KARTU NA PLATBY ONLINE.

Samozrejme. Pri vytváraní objednávky, ak si nevyberiete inak, sa pre vás automaticky vyberie spôsob platby "Dobierka". Ide o spôsob platby, pri ktorom zaplatíte doručovateľovi, keď balík dorazí na vašu doručovaciu adresu.

V súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa máte právo jednostranne odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 30 dní odo dňa doručenia výrobku. V zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa ste v prípade uplatnenia práva na jednostranné odstúpenie od zmluvy povinní sami znášať priame náklady spojené s vrátením výrobku.

Ak ste si kúpu rozmysleli alebo ak sa po prevzatí objednávky rozhodnete, že vám daná veľkosť nevyhovuje, môžete v rámci vyššie uvedenej 30-dňovej lehoty vykonať výmenu alebo vrátiť peniaze. Tovar môžete vrátiť v najbližšej predajni Sport Vision alebo zaslať balík poštou/doručovateľskou službou do predajne, z ktorej bol balík doručený. V tomto prípade ste zodpovední za náklady na dopravu.

Podrobnosti a postup vrátenia nájdete tu: Vrátenie tovaru

Ak nie ste spokojní s výrobkom zakúpeným na našej stránke, zistili ste určitú chybu, poškodenie alebo k nemu došlo počas riadneho používania do 2 rokov od prijatia objednávky, kontaktujte nás a my vašu reklamáciu čo najskôr vyriešime. Viac informácií a celý postup nájdete tu: Vrátenie tovaru

Samozrejme. Máte zákonné právo zmeniť svoje rozhodnutie o kúpe a požiadať o vrátenie peňazí do 30 dní od prijatia zásielky. Ak chcete vrátiť tovar poštou/doručovateľskou službou na adresu predajne, ktorá balík doručila, alebo do najbližšej predajne Sport Vision, musíte vo formulári na odstúpenie od zmluvy uviesť číslo účtu, na ktorý chcete vrátiť peniaze. Lehota na úhradu je 15 pracovných dní.

Samozrejme. Máte zákonné právo požiadať o výmenu za rovnaký tovar v inej veľkosti do 30 dní od prijatia tovaru. Výmena farby nie je možná. Obdržaný tovar vráťte do predajne, z ktorej vám bol doručený, alebo môžete navštíviť najbližšiu predajňu Sport Vision a požadovanú výmenu vykonať na pobočke.

Dodacia lehota je 3 až 5 pracovných dní.

Vo výnimočných situáciách, ktoré nemôžeme ovplyvniť, môže byť dodacia lehota dlhšia, preto prosíme o pochopenie vopred. Pre všetky výnimočné situácie sme samozrejme kedykoľvek k dispozícii na zákazníckej podpore alebo telefonicky od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00 na čísle 0948 909 111

Doprava je bezplatná pre všetky objednávky nad 80 EUR

Pri objednávkach nižších ako 80 EUR platí zákazník náklady na doručenie vo výške 3,99 EUR. V tomto prípade bude táto cena zreteľne zobrazená a viditeľná v nákupnom košíku pri objednávaní produktu na stránke www.sportvision.sk a budete vždy vedieť, koľko je potrebné zaplatiť za celkovú sumu objednávky. V preklade nie sú žiadne ďalšie a skryté náklady okrem tých, ktoré vidíte v nákupnom košíku.

Možnosť Click&Collect, t. j. doručenie v obchode, vám umožňuje vybrať si tovar a vyzdvihnúť si balík vo vybranom obchode namiesto doručenia domov.

Táto možnosť je úplne bezplatná a vzťahuje sa len na platby vopred online. Keď tovar dorazí do predajne, oznámime vám to e-mailom a vy si ho môžete vyzdvihnúť počas pracovnej doby vybranej predajne.

Pri vyzdvihnutí objednávky si prosím vezmite so sebou svoj občiansky preukaz a potvrdenie o nákupe, ktoré dostanete e-mailom.

V záujme zabezpečenia čo najrýchlejšieho doručenia sa objednávky s viacerými položkami doručujú priamo z predajne, v ktorej je položka k dispozícii. V určitých situáciách je preto možné, že objednané položky sú doručované z rôznych miest a v týchto prípadoch môžete očakávať doručenie vo viacerých balíkoch. Pri tomto spôsobe doručenia vám nevzniknú žiadne dodatočné náklady na poštovné.

Spoločnosť Sport Vision spolupracuje s distribučnou spoločnosťou Packeta a Slovenskou poštou, ktoré doručujú webové objednávky. V závislosti od spôsobu doručenia, ktorý ste si vybrali v nákupnom košíku, bude zásielka odoslaná jednej z týchto doručovacích služieb a v e-maile s oznámením o doručení dostanete informácie o doručovateľskej službe, ktorá zásielku doručí, a číslo zásielky.

Samozrejme. Naše pokyny na nakupovanie si môžete pozrieť kliknutím na odkaz Ako nakupovať online.

Ak máte ďalšie otázky, môžete nás kontaktovať na našej online zákazníckej podpore alebo na čísle 0948 909 111

Internetový obchod má dva typy propagačných kódov. Pri existujúcich akciách je propagačný kód rovnaký pre všetky a zadá sa automaticky pri pridávaní označeného tovaru do košíka. V prípade získania personalizovaného propagačného kódu musíte pre získanie zľavy kód zadať sami. Propagačný kód zadáte po výbere položky a prechode do nákupného košíka. V nákupnom košíku sa pod zoznamom položiek nachádza pole na zadanie kódu. Tam zadáte správny prijatý kód. Zadaním a prijatím kódu systém vypočíta dosiahnutú zľavu.