až -50 % na obľúbené produkty
V rámci projektu EcoVision vyberáme ekologické modely známych značiek vyrobené z recyklovaných, vegánskych, biologicky rozložiteľných a iných materiálov, ktoré prispievajú k ochrane a zachovaniu životného prostredia.
Doručenie zdarma pri nákupe nad 80.00 €
Tepláky Essentials BrandLove French Terry
Dopriať si v súčasnosti oddych od práce vie byť dosť náročné. Nie však, keď sa nahodíš do týchto univerzálnych teplákov adidas a vyrazíš do ulíc. Vďaka zužujúcim sa nohaviciam a manžetám pôsobí ich športový dizajn elegantnejšie, a keďže majú bočné vrecká, do ktorých sa ti zmestí smartfón, kľúče i peňaženka, nič sa nestane, ak sa rozhodneš zostať vonku pokojne aj celý deň. Tento produkt je sčasti vyrobený z recyklovaného materiálu pochádzajúceho z odpadu z výroby, napríklad odrezkov, ako aj zo spotrebiteľského odpadu z domácností a znižuje potrebu používať nové suroviny, ktoré majú väčší dosah na životné prostredie. Tepláky z mäkkého francúzskeho froté s obsahom recyklovaného materiálu. Rovný strih. Elastický pás so šnúrkou na stiahnutie. Bočné vrecká. Manžety na leme.
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategória | Tepláky |
Pohlavie | Muži |
Značka | adidas |
Šport | Lifestyle |
Vek | Dospelí |
Kolekcia | Sportswear |
Výrobca | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozca | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podľa všitého všitého štítku |
Umiestnenie veľkosti | Vyobrazené na obale |
Príbeh adidasu začal v malom meste v Bavorsku v Nemecku. Adi Dassler zaregistroval spoločnosť Gebruder Dassler Schuhfabrik v roku 1924 a začal svoju misiu poskytovať športovcom najlepšie možné vybavenie. Zlaté medaily v Amsterdame (1928, Lina Radke) a Berlíne (1936, Jesse Owens) sú prvými oceneniami a míľnikmi – a iba začiatkom príbehu. Nasledujú dlhodobé úspechy, rozvoj značky a umiestnenie na trhoch po celom svete. Dnes je adidas jednou z popredných svetových značiek športového vybavenia.
Produktové a marketingové iniciatívy sa primárne zameriavajú na kľúčové svetové športové kategórie a trh športového životného štýlu. Postoj značky „all in“ je základom všetkých iniciatív a predstavuje posilnenie puta so spotrebiteľmi. Vďaka širokému, ale selektívnemu prístupu k distribučnej a cenovej stratégii sa adidas jednoznačne umiestnil ako špičková značka na všetkých trhoch. Ponúka širokú škálu produktov, ktoré sú rozdelené do niekoľkých kategórií Adidas Sport Performance je súčasťou kolekcie, ktorá je úplne zameraná na športovcov, ktorí požadujú na prvom mieste výkon a až na druhom mieste štýl.Každý šport je dôležitý, ale hlavné kategórie sú beh, futbal, basketbal a tréning.
Kliknutím na tlačidlo súhlasíte s Obchodnými podmienkami a podmienkami predaja.