až -50 % na obľúbené produkty
V rámci projektu EcoVision vyberáme ekologické modely známych značiek vyrobené z recyklovaných, vegánskych, biologicky rozložiteľných a iných materiálov, ktoré prispievajú k ochrane a zachovaniu životného prostredia.
Doručenie zdarma pri nákupe nad 80.00 €
Detský batoh adidas Lifestyle s potlačou je ideálny na zábavu v parku, v škole alebo na výlete.
Prekvapí vás kompaktnosť tohto batohu, ktorý je dostatočne priestranný na to, aby v ňom deti mohli ľahko nosiť knihy, občerstvenie a športové vybavenie. Napriek kompaktnému dizajnu poskytuje dostatok priestoru na všetky potrebné veci, zatiaľ čo predné vrecko na zips uľahčuje uloženie menších predmetov. Bočné vrecká sú ideálne na fľaše s vodou a občerstvenie, takže vaše deti budú mať počas svojich dobrodružstiev vždy dostatok zásob. Polstrované ramenné popruhy zvyšujú pohodlie a uľahčujú nosenie tohto funkčného batohu na chrbte. Navyše najmenej 50 % tohto výrobku tvorí zmes recyklovaných a obnoviteľných materiálov, takže je nielen praktickou voľbou na každodenné používanie, ale aj príspevkom k udržateľnosti a znižovaniu vašej ekologickej stopy. S týmto batohom budú vaše deti nielen štýlovo vybavené, ale budú mať aj možnosť podieľať sa na udržateľnejšej budúcnosti.
Špecifikácia:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategória | Batoh |
Pohlavie | Deti - dievčatá |
Značka | adidas |
Šport | Tréning |
Vek | Deti |
Kolekcia | Performance |
Výrobca | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozca | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Príbeh adidasu začal v malom meste v Bavorsku v Nemecku. Adi Dassler zaregistroval spoločnosť Gebruder Dassler Schuhfabrik v roku 1924 a začal svoju misiu poskytovať športovcom najlepšie možné vybavenie. Zlaté medaily v Amsterdame (1928, Lina Radke) a Berlíne (1936, Jesse Owens) sú prvými oceneniami a míľnikmi – a iba začiatkom príbehu. Nasledujú dlhodobé úspechy, rozvoj značky a umiestnenie na trhoch po celom svete. Dnes je adidas jednou z popredných svetových značiek športového vybavenia.
Produktové a marketingové iniciatívy sa primárne zameriavajú na kľúčové svetové športové kategórie a trh športového životného štýlu. Postoj značky „all in“ je základom všetkých iniciatív a predstavuje posilnenie puta so spotrebiteľmi. Vďaka širokému, ale selektívnemu prístupu k distribučnej a cenovej stratégii sa adidas jednoznačne umiestnil ako špičková značka na všetkých trhoch. Ponúka širokú škálu produktov, ktoré sú rozdelené do niekoľkých kategórií Adidas Sport Performance je súčasťou kolekcie, ktorá je úplne zameraná na športovcov, ktorí požadujú na prvom mieste výkon a až na druhom mieste štýl.Každý šport je dôležitý, ale hlavné kategórie sú beh, futbal, basketbal a tréning.
Kliknutím na tlačidlo súhlasíte s Obchodnými podmienkami a podmienkami predaja.